
به نام خدای مهدی عج هنگام تولد در گوشمان اذان میگویند ولی نمازی نمیخوانند! هنگام مرگ برایمان نماز میخوانند بدون اذان! اذان هنـگـام تولد برای نمازی است که هنــگـام مرگ میخوانند چقدر کوتاهست این زندگی! اگر قرار بر رفتن است ، سبک بال آماده رفتن ، به جایگاه اصلی باشیم... بخوانید...
ادامه مطلب
به نام خدای مهدی عج علی بن خنیس میگوید: در نوروز بر امام صادق(ع) وارد شدم، فرمود: این روز را می شناسی؟ عرض کردم قربانت گردم این روزی است که عجم آن را بزرگ می شمارند و به یکدیگر هدیه می دهند. حضرت فرمودند: قسم به بیت عقیق که در مکه است، این نیست مگر به جهت امری قدیم که برای تو تفسیر می کنم...نوروز روزی است که خداوند از انسان ها پیمان گرفت که بندگی او را گردن گذارند و به پیامبرانش ایمان آورند و دستورهای آنان را بپذیرند.آن نخستین روزی است که خورشید بتابید و بادهای باردهنده وزیدن گرفت و گیاهان روی...
ادامه مطلب