
به نام خدای مهدی عج نامه شهید آوینی خطاب به حاتمی کیا در سال 71: آقای حاتمیکیا، بگذار که با همین خطاب آغاز کنیم تا از نگاشتن باز نمانم. چرا که اگر بخواهم آنگونه بخوانمت که در دل به تو میاندیشم دیگر جز آنکه نامت را بر زبان بیاورم چیزی برای گفتن نمیماند. دوست من، میدانم که چه میکشی خوب میدانم اما تو که در دامنه آتشفشان منزل گرفتهای باید بدانی که چگونه میتوان زیر فوران آتش زیست. ما را خداوند برای زیستنی چنین به زمین آورده است چرا که مرغ عشق ققنوس است که در آتش میزید نه آنکه رنگین کمان میپو...
ادامه مطلب