
به نام خدای مهدی (عج) امام هادى (علیهالسلام) :xa0 اگر نه این بود که پس از غیبت قائم آل محمد، برخى از علما وجود دارند که به سوى او دعوت مىکنند و مردم را به حضرتش سوق مىدهند و از دینش با استدلالهاى الهى حمایت مىکنند و ضعیفان از بندگان خدا را از افتادن در دام ابلیس و یارانش، رهایى مىبخشند، پس به تحقیق هیچکس نمىماند جز اینکه از دین خدا بر مىگشت. ولى آن عالمان زمانxa0قلوبxa0ضعفاى شیعه را مىگیرند...
ادامه مطلب