
به نام خدای شنهای طبس . ماجرای کمبود گاز در کشور چیست؟ میزان مصرف گاز در فصول گرم به مراتب کمتر از فصول سرد است ، از این جهت کشورها برای مدیریت و تامین گاز در فصول سرد اقدام به زخیره سازی گاز در مخازن مخصوص مینمایند ، متاسفانه در سال ۹۷ دولت روحانی به دلیل عجیب هزینه بر بودن این تاسیسات ، آنرا تعطیل نموده ، و این روند تاکنون ادامه داشت ، و دولت وقت باید خلع آنرا جبران نماید ، سرمای بی سابقه امسال و خلع تامین گاز مورد نیاز چالشی است که با همدلی هموطنان با کاهش و مدیریت مصرف انرژی رفع خواهی...
ادامه مطلب